Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Účet jste mohl vyžadovat i před zavedením EET. V tomto směru EET nic nezměnilo, jen zvýšilo buzeraci podnikatelů a poskytlo Babišovi lepší přehled o případné konkurenci.

4 0
možnosti
Foto

Každá koruna, kterou nám stát ukradne bude nakonec použita proti nám. Proto stát nenávidím a EET beru jako nástroj lupičů. Každý máme svobodnou volbu, buď se k lupičům přidáme, nebo se jim budeme vyhýbat.

3 0
možnosti
Foto

Dal jsem vám karmu, protože váš přístup v podstatě uznávám, ač se poněkud lišíme.

Já také mám rád svou vlast, hodně, ale současný stát nemám moc rád, skoro vůbec.

0 0
možnosti
ZD

Po chvále autora jsem zpětně vyhledal i Váš příspěvek. Mám Vás ve škatulce velkého kritika současné garnitury - ostatně to vyjadřujete i v příspěvku na který reaguji. Hodně, opravdu hodně by mne zajímal Váš názor na garnitury minulé. Takto to vypadá že za vše může jediná osoba, jak možno číst ve většině reakcí (i Vašich) a blogů.

Nikdy jsem zde od velkých kritiků dnešní doby nečetl jejich srovnání s minulými lety.

0 0
možnosti
JU

J29i26ř15í 70U74r29b10a54n

14. 12. 2018 13:40

Vždyť jsem to psal už minule. Kdyby místo toho šel na pivo, tak má aspoň účtenku do Účtenkovky a tohle by nikomu nechybělo. Rv

4 1
možnosti
DH

D45a84v31i92d 96H66o49r74á49k

14. 12. 2018 12:28

Ale vážení diskutéři, to jste při své inteligenci dosud nepoznali ?

Titulek přeci zajišťuje čtivost článečků. A tu hlavně jde! Obsah je až druhotný.

Vždyť takto to přeci tady úspěšně praktikuje řada pisálků, které nechci v rámci objektivity jmenovat. A tak pan autor použil pouze léty osvědčené praxe.;-D;-D;-D

2 1
možnosti
MB

Očetl jsem a dal jsem Vám karmu. Nikoliv za podporu EET, ale za způsob vedení komunikace. Nahodí se téma - "Lid se vyjádří", autor případně reaguje. Otevřená diskuse - Otevřené a klidné názory. Žel, náš stát jde na to zcela opačně - Regulujme, usměrňujme, špiclujme, vymáhejme! Ten, kdo má být zavřen není !

Občas píšu, že jsem potomek živno rodiny. Úsilí dědka - předány do Všelidové péče. Nepochybně mne to názorově ovlivnilo na celý život. Já vlastním jeho EET ! 1921 - 1950, prostou , krasopisem, vedenou Knihu! Co řádek - to den, co list - to měsíc, pak celý rok. Úžasně složité záznamy! Přijal - Vydal. Bolestná poznámka na konci - 1950 = Konečná! Proboha!, jak to ti naši předci dělali? Žádné dotace nebrali - taky seděli v Radách = Bráno jako pocta zadarmo! Naopak přispívali do všemožných fondů, včetně své "Předplacené lavice v kostele". Tak se jich živila celá masa, ČR byla v popředí a morálka někde úplně jinde! Všichni dopadli zcela blbě! Byli moc slušní, moc makali a hlavně - Neměli Dotace + EET ! ... :-)

9 0
možnosti
ZH

Váš děd nemohl vést EET, protože nebyla elektronická správa. Vedl PET (papírovou evidenci tržeb). :-)

1 0
možnosti
KK

Jsem zmaten.

Pochválil jste Macháčka za souhlasný názor a zafilozofoval si.

Nikomu jste na nic neodpověděl. :-/

7 0
možnosti
JU

J57i42ř79í 59U11r14b73a13n

14. 12. 2018 12:02

A co jste čekal od člověka, který sám přiznal, že na to nemá názor?

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
kamínky do mozaiky

E-mail : sedlacek.vseruby@seznam.cz

Seznam rubrik