Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spíš bych si kladla otázku, kdyby mi restaurace vyjela EET účet ještě před zaplacením!

2 0
možnosti
JS

Můžete mi, prosím, popsat správný postup při placení útraty v restauraci? Jaká jsou práva a povinnosti hosta a účtujícího číšníka při placení?

Děkuji

0 0
možnosti
OK

O71t30a 20K24i47n39c

16. 12. 2018 21:47

Na rozdíl od vás, když si někam jedu prohlédnout nějaké památky (přírodní, kulturní apod.), zajímám se o tyto památky. Ale pokud někdo jede za památkami proto, aby sledoval, zda je v okolních provozovnách správně nastavena EET, nezbývá mi nic jiného, že takového člověka politovat, protože takový člověk musí mít fakt moc smutný život.

6 0
možnosti
Foto

Nemorální jednání se nemůže stát morálním tím, že zloděj za to něco postaví. Například zrekonstruuje nějakou památku.

3 0
možnosti
Foto

K44a13r82e18l 57M69á34d94l27e

16. 12. 2018 14:50

Obcházelo se a bude se obcházet. Už za komanče, když jsem si v komunálu nechal uříznout a zabrousit kouřové sklo na psací stůl, jsem při placení dostal naprosto neodolatelnou nabídku za nákup bez paragonu. Asi ušetřený materiál. Postupem času to bylo pravidelnější. Přivezli fůru písku a jestli prý s fakturou nebo bez. Zeptal jsem se na cenový rozdíl a zvolil bez. V sousedním baráku si otevřel prodejnu Vietnamec, zrovna když začaly být povinné pokladny (tehdy ještě bez EET). Nejdřív mi poctivě dával paragony. Když poznal, že budu stálý zákazník, který neprudí, začal pokladnu používat jako kalkulačku - když udělal součet, udělal nějaké ťuk a cena zmizela bez vydaného paragonu. Mám ho snad jít udávat, když jsem rád, že ho tam mám v tom vymrzlém kvelbu od nevidím do nevidím? Ještě tak kdyby se rozpočet dával jen na rozumné věci, na žádné aktivistické neziskovky, žádným nemakačenkům...

2 0
možnosti
JS

Ten Vietnamec se obejde bez lékařské péče, policie, hasičů a nejrůznější infrastruktury zajišťující chod moderní společnosti?

2 2
možnosti
MC

Nic ve zlém já jen, že je to vaše jméno dost vehementně obsaženo ve svazcích. Doufám, že to je věc pouze náhodná, když tak náramně toho Bureše obhajujete a nám ty daně navyšujete, ať vědomě či nevědomě.

0 1
možnosti
JR

J58a98n 30R70á19ž

16. 12. 2018 13:52

V Praze mi jde hlavně o to, aby se to s cenovým MtEverestem v restauraci moc nepřehnalo a jestli dostanu nebo nedostanu účtenku s náležitostmi EET neřeším.

Ovšem, kdybyste mukl u nás v hospodě něco o EET, tak by se zcela jistě našel někdo, kdo by Vás vypakoval.

Bazírovat na účtence EET ve venkovské hospodě nebo malém krámku na kraji vesnice, znamená chtít, aby zanikly. No a stejně by mne ani nenapadlo chtít účtenku nebo fakturu po řemeslníkovi, který je jako jediný v širokém okolí ochotný přijít opravit nějakou drobnost v domě, protože jsem rád, že ještě je v tom státem vytvořeném živnostníkům nepřátelském prostředí živnost schopen provozovat a tak mu přeji, aby si dost vydělal a tak byl ochoten opět přijít až se něco poláme.

5 0
možnosti
JH

J75i13ř41í 77H39o35r72á62k

16. 12. 2018 13:50

Pokud by chtěl Babiš skutečně získat peníze do rozpočtu a moc neotravovat, tak by se zaměřil na velké korporace, které u nás podnikají a buď daně neplatí vůbec nebo placení přesouvají do daňových rájů. To je ovšem hodně náročné a ještě by popudil kolegy oligarchy a nadnárodní koncerny a ty on potřebuje. Tak se vrhnul pro pár drobných na buzeraci všech. A k tomu potřebuje užitečné id...., kteří v naději, že vyhrají auto, systém zásobují udáními.

9 0
možnosti
Foto

kromě buzerace podnikajících, jiný přínos EET nevidím.

A zatím jsem neviděl žádná čísla, která by JEDNOZNAČNĚ potvrdila přínos toho megalomanského projektu.

9 0
možnosti
Foto

Musíte mít těžký život, místo abyste si užil hezkého výletu, dobrého oběda a příjemné obsluhy, zhořkne Vám oběd na jazyku a řešíte nepodstatné věci. Tak snad jste aspoň v té účtenkovce už něco vyhrál. Tu Vám mimochodem platíme všichni, i ten číšník. Nevíte náhodou, kdy budou ty školky, hřiště, nemocnice a to ostatní, co slibovali, když zaváděli EET?

14 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

Jak ten číšník mohl tušit, zda chcete platit hotově, nebo kartou? V prvním případě samozřejmě máte po zaplacení nárok na účtenku EET, v druhém případě se tržba v EET neeviduje. To to měli napřed do EET zaevidovat a pak čekat, jestli to tam nechat nebo stornovat?

6 0
možnosti
VV

Jak?

Mohl se preci zeptat. Zatim jsem se vzdy tam kde nabizeji moznost platit kartou setkal s tim ze se pri slove platim cisnik zeptal zda kartou, nebo hotove.

A za rubezom je zase bezne, ze to zpropitne se na tom uctu objevi, abych ho mohli v pripade ze se jedne o sluzebni cestu mohl uplatnit u financniho uradu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
kamínky do mozaiky

E-mail : sedlacek.vseruby@seznam.cz

Seznam rubrik