Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I31v80a30n 88M28a48r11e32k

13. 1. 2019 13:36

Sedláčku karma. R^

1 0
možnosti
Foto

I45v15a38n 90M39a18r55e33k

13. 1. 2019 13:38

Pardon . . . . . . "vypadlo" mi prvé písmeno p. Sedláčku,omlouvám se. R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Dobrej nejen vkus;-) Osobně bych musel začít od Ferdova slabiikáře, neb jsem

jej četl již coby dítko předškolní, a pamatuji jej dodnes od A do Zet. Někdy je pamětˇ trošku problém.Nikoli pro mě, ale pro jiné, neb cokoli z ní sdělit dál, či dokonce jiným připomenout poněkud nelehké, občas až nežádoucí. A s těmi ,,vzory" též souhlas, neb po meči i po přeslici jsou z těch nejbližšíchR^

1 0
možnosti
Foto

Dal jsem vám karmu:-)R^ Nikitu Michalkova mám rád, a od Raye Bradburyho znám jen povídky, které jsem poslouchal na youtubu - mluvené slovo (velmi dobré, řekl bych) ostatní zmíněné neznám, nebo jsem nečetl (Neff) - už dost dlouho jsem vlastně nic nečetl (chyba). Nebudu zde vypisovat své oblíbené, ono se to taky časem hodně mění - měnilo, s věkem, časem. Většinu člověk stejně zapomene, alespoň při množství, jaké jsem přečetl, až na výjimky na to co vás ovlivnilo, usměrnilo - to pak zůstává v paměti, i s dojmem, poznáním a podobně, někdy zůstali jen fragmenty, nebo jen název, ke kterému chybí autor, nebo obráceně. Filmy, to je podobné, pamatuji si jen ty pro mne důležité, nebo z poslední doby ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4401x
kamínky do mozaiky

E-mail : sedlacek.vseruby@seznam.cz

Seznam rubrik